utendørs
Aktiviteten utføres på Akershus festning i Oslo
90 MINUTER
Aktiviteten tar ca. 90 minutter, men kan tilpasses etter behov
NORSK/ENGELSK
Vi kan drive denne aktiviteten på engelsk og norsk.
Dette spennende og lærerike eventyret utspilles i Oslos mest historiske bygning: Akershus Festning
Vi starter fra Hovedinngangen til festningen og gruppen blir delt inn i lag på 3-10 personer. Hvert lag får en iPad med alle instruksjoner, kart og utfordringer. Vi starter spillet, og tiden begynner å telle ned.
Via din iPad vil du se hvordan du skal bevege deg rundt i Akershus Slott. Når dere kommer til en utfordring, blir den automatisk aktivert på iPad’en deres. Da må dere løse oppgaven innen en fastsatt tid. Det kan bety historiske spørsmål, finne svaret på stedet dere befinner er, løse et logisk problem, eller bruke kameraet i iPad:en til å ta bilde eller lage en film.
Når tiden er ute går alle lagene tilbake til utgangspunktet eller kanskje en restaurant.
Det beste laget blir kåret til vinner og mottar premien.
Dette er inkludert:
Aktivitetsledere
Nødvendig utstyr
Pris for vinnerlaget
Varighet: ca. 100 minutter
Språk: Norsk, engelsk
Antall deltakere: 10-500 pers
Utføres: Utendørs
Funksjoner av spillet
Foto og film
Morsomme foto- og videoutfordringer
QUIZ
Spørsmål om Akershus og historiske hendelser
GHOSTS
Spøkelser som kan score poengene dine
GADGETS
Send overraskelser til de andre lagene
Detta er inkludert:
- Aktivitetsleder på stedet
- Ipads for alle lag
- Medaljer til vinnerlaget
- Alle bilder og videoer fra spillet
forespørsel
Sende inn en forespørsel om denne aktiviteten
Vanlige spørsmål
Ja, våre aktiviteter inkluderer alltid en aktivitetsleder som presenterer aktiviteten og deler ut iPader. På slutten av aktiviteten møter du aktivitetslederen igjen for å avsløre vinnerlaget og dele ut medaljer.
Ja, vi tar med iPader til alle lag og er ansvarlige for at utstyret fungerer.
Vår mest populære aktivitet heter Amazing Race Oslo og kan spilles for opptil 1000 personer. Med hele Oslo som spillefelt må du finne spor og spor. Det første laget som finner endepunktet med riktig passord vinner konkurransen.